۱۲ تیر ۱۳۹۸، ۱۴:۰۸

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان:

شاهرود ۶مدرسه دو نوبته دارد/ کلنگ‌زنی ساخت ۷۰ کلاس درس

شاهرود ۶مدرسه دو نوبته دارد/ کلنگ‌زنی ساخت ۷۰ کلاس درس

شاهرود - مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه شاهرود دارای شش مدرسه دو نوبته است، گفت: برای کمبود فضاهای آموزشی به خصوص در شهرک فدک و کوثر باید اقدامی جدی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد دستورانی ظهر چهارشنبه در حاشیه کلنگ‌زنی طرح‌های نوسازی مدارس شاهرود به میزبانی مدرسه شهید غریبی شهرک کوثر این شهر با بیان اینکه این شهرستان دارای دو هزار فرهنگی و ۳۲ هزار دانش آموز است، تاکید کرد: همچنان شش مدرسه دو نوبته در این شهرستان وجود دارد.

وی با بیان اینکه این مدارس عمدتاً در منطقه فدک و کوثر و مناطقی هستند که اقشار متوسط جامعه در آنها زندگی می‌کنند، بیان داشت: باید کمبودهای فضای آموزشی در شهرستان شاهرود رفع شود که در این مسیر می‌توان از اعتبارات و همچنین خیران مدرسه ساز استفاده کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه نهضت مدرسه سازی در استان سمنان با اجرای ۸۰ پروژه در دست اجرا است، گفت: ۷۰ کلاس درس در شرق استان سمنان کلنگ زنی و احداث خواهند شد.

دستورانی با بیان اینکه شاهرود دارای پنج هنرستان است که یکی از آنها ۱۰۰ درصد تخریبی است، تاکید کرد: طرح‌های خوبی برای نوسازی مدارس دیده شده است.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور و معاون وزیر آموزش و پرورش صبح امروز مهمان شرق استان سمنان و شهرستان‌های شاهرود و میامی است، در این سفر چند طرح آموزشی کلنگ زنی شدند.

کد خبر 4657049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha